بيمارستان آموزشي فاطمه الزهرا (س) ساري
۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۳ آبان
br ENGLISH
منشور اخلاقي كتابخانه

منشور اخلاقي كتابخانه

•    خدمت صادقانه به مراجعين و ايمان به اينكه رضاي خالق وابسته به رضاي مخلوق است.

•    ارائه عاليترين سطح خدمات به كليه كاربران كتابخانه از طريق سازماندهي مناسب منابع همراه با تدوين خط مشي هاي خدمت رساني مناسب ودسترسي اسان و پاسخگويي مودبانه به تمام نيازهاي كاربران بدون هيچ گونه چشم داشت.

•    حمايت از محرمانگي و حريم شخصي هر يك از مراجعه كنندگان كتابخانه

•    احترام به حق مالكيت معنوي افراد

•    برخورد نيكو ومحترمانه با تمامي مراجعين وهمكاران

•    اجتناب از اعمال علايق شخصي و ايجاد بار مالي بر دوش استفاده كنندگان كتابخانه،و سازمان

•    تفكيك بين اعتقادات شخصي و وظايف حرفه اي و خودداري از دخالت عقايد شخصي در اجراي اهداف سازمان يا چگونگي دسترسي به منابع اطلاعاتي

•    لزوم انعطاف پذيري در قبال پيشنهادات و انتقادات به عمل امده

•    تلاش براي تعالي حرفه كتابداري و جذب اعضا به واسطه افزايش دانش و مهارت هاي حرفه اي

•    تلاش در حفظ بيت المال و در استفاده بهينه از امكانات، كوشا بوده.

•    ملزم بودن نسبت به اجراي قوانين، مقررات و دستورالعمل هاي سازمان

•    استقبال از انتقادات و پيشنهادهاي مراجعه كنندگان

•    در شنيدن صبور، در پاسخ دادن متين، و در عمل منصف بودن

     ايجاد محيطي امن و جذاب براي اعضاءو مراجعان

 

1397/07/28
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal